Waarom kopen klanten bij mij?
![]() |
|
De vorm waarin je je verhaal vertelt moet aansluiten bij je doelgroep.
|
![]() |
|
Daarna vervolg met hoe je aansluit bij specifieke behoeftes. En dat zit 'm niet alleen in unieke producten/diensten of eigenschappen daarvan. Dat zit 'm in je onderscheidend vermogen. Dat zit bijvoorbeeld in het kiezen van de juiste doelgroepen die geloven in jouw 'Why'. |
![]() |
|
Pas daarna vertel je wat elke zzp'er wel weet te vertellen: wat je doet, wat voor diensten en/of producten je aanbiedt. Je aanbod in lijn met je 'Why' en je 'How' je zorgt dat je aansluit bij specifieke klantbehoeftes en klant voor jou kiezen. Je hoeft dan niet naar het meest gemakkelijke en meest kwetsbare 'onderscheidende' wapen te grijpen: een lagere prijs. Prijskopers zijn zo weer weg... |
Wil je ook zo een goed en compleet verhaal over jezelf kunnen vertellen?
Wij helpen je, 1-op-1, om dit verhaal in een dag in elkaar te zetten. Nee, dan heb je niet alleen een goede 'elevator pitch' maar weet je waarom, hoe en wat je onderscheidt van anderen en waarom klanten voor jou kiezen. En wat dat betekent voor je aanbod ('What'). Je investering hierin is € 250 ex BTW.
Nog meer marketing hulp?
Als je zit met de volgende vragen:
- Welke soort communicatie is handig voor mij?
- Hoe zet ik social media in voor mijn bedrijf?
- Hoe sluit mijn product aan op mijn doelgroep?